Digitalni marketing postao je danas ključan u većini poslovanja čiji se budžeti eksponencijalno povećavaju svake godine u svakoj industriji.

Dok tradicionalni marketing poput TV i radio reklama ili tiskanih izdanja ima svoju ulogu na potrošače, internet je gdje korisnici provode najviše vremena. Zato sve više zdravstvenih organizacija i privatnih zdravstvenih ustanova prepoznaje nužnost online prisutnosti i korištenje digitalnih kanala za privlačenje novih pacijenata, a ako još uvijek niste sigurni da li je digitalni marketing idealan oblik oglašavanja za vas, mi vam donosimo 5 dobrih razloga zašto je.

  1. Ljudi se oslanjaju na mobitel i internet – Živimo u digitalnoj eri kada se ljudi sve više oslanjaju na svoje pametne uređaje poput mobitela, tableta i prijenosnih računala, a svoje vrijeme posvećuju pretraživajući informacije na internetu. Prema nekim istraživanjima, danas 85% korisnika uspoređuje i provjerava recenzije proizvoda ili usluge prije svog odabira, a Google navodi da čak 77% pacijenata pretražuje internet prije nego se naruči za termin za pregled. Zato budite prisutni tamo gdje su prisutni i vaši potencijalni pacijenti. Privucite pozornost, izgradite dobru reputaciju i svoje usluge korisnicima učinite vidljivijima – i oni će vam doći.
  2. Digitalni marketing širi doseg vaših potencijalnih klijenata – Ako je vaš poslovni cilj proširiti broj narudžbi i napuniti čekaonice, digitalni marketing je najbolji način za to. Svoje poslovanje možete promovirati ciljanjem određenog grada ili mjesta i vrlo brzo izgraditi imidž kako biste uspostavili svoje poslovanje na tom području.
  3. Ciljate svoju interesnu skupinu – Tehnike i kvalitetna strategija digitalnog marketinga olakšava ciljanje korisnika. Možete vrlo lako promovirati proizvod ili uslugu prema vašoj ciljanoj skupini budući da možete odrediti kome želite da se oglasi točno prikazuju. Primjerice, osobama koje trenutno pretražuju upravo uslugu koju vi nudite. Dodatno možete održavati vezu s njima slanjem newslettera na njihovu e-mail adresu i biti sigurni da vaše poruke dopiru do njih.
  4. Brza i efektivna promocija novih usluga i proizvoda – Digitalni marketing olakšava promociju postojećih i novih usluga. Možete biti u kontaktu s korisnicima koji su već iskazali interes za vaše usluge i tako stvoriti bazu klijenata kojima ćete brzo i efikasno predstaviti svoje nove usluge. Pomoću remarketinga možete ponovno prikazati svoje usluge potencijalnim klijentima koji su već posjetili vašu web stranicu i iskazali interes.
  5. Mjerenje i optimiziranje rezultata – U digitalnog marketingu možete mjeriti i optimizirati rezultate te dobiti točne podatke koliki je povrat vašeg ulaganja. Nakon detaljne analize, možete optimizirati svoje online marketinške strategije za postizanje boljih rezultata i poboljšati performanse online marketinga. U svakom trenutku imate kontrolu nad svojim budžetom te usporedbi s tradicionalnim marketingom možete višestruko uštedjeti jer kontrolirate svoje kampanje i iznos koji ulažete.

Većina organizacija zbog angažmana koji je potreban za vođenje digitalnog marketinga često zanemaruju svoju online prezentaciju. Zato je važno da imate podršku ne samo nekoga tko razumije strategiju oglašavanja i tehničku stranu već i onog tko redovito prati izmjene i trendove te analizira svaki pomak i rezultat kako bi ga pravilno i potpuno usmjerio do vaših krajnjih ciljeva.

Kada je u pitanju zdravstvo, mnoge zdravstvene organizacije odustaju od ovog oblika oglašavanja  zbog osjetljivosti područja i specifičnosti u komunikaciji koje zdravstvo nosi. Kreativna agencija u zdravstvu dobro je upoznata s ograničenjima i prilikama koje zdravstvena industrija nosi jer imamo višegodišnje iskustvo u zdravstvu, a naša tvrtka i sama djeluje u tom području.

Potpuno smo usmjereni na vaše potrebe, ciljeve, a  vrijeme koje biste morali uložiti da nas upoznate s vašom domenom djelovanja, mi ćemo iskoristiti da krenemo odmah u realizaciju projekata. Zato nam se obratite, upoznajte nas sa svojim područjem rada i dopustite nam da vas predstavimo i pozicioniramo tamo gdje su vaši budući pacijenti prisutni.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *