Blogovi su prisutni već desetljećima, a mnogi profesionalci u zdravstvu još uvijek nisu prepoznali njihovu vrijednost.

Blog možemo najjednostavnije opisati kao web stranicu na kojoj je sadržaj objavljen kronološkim redoslijedom, a može se specijalizirati za mnoga područja.

Zato danas blog predstavlja jednu od najučinkovitijih platformi koja je dostupna zdravstvenim tvrtkama i organizacijama kako bi se povezali i učvrstili odnos s postojećim i potencijalnim pacijentima. Ako se bavite područjem zdravstva, a do sada niste ni pomišljali o tome da pokrenete blog, pravo je vrijeme da počnete ozbiljno razmišljati o tome. Pitate se zašto?

1. Blogovi povećavaju promet vaše web stranice

Općenito govoreći, postoje 4 glavna izvora putem kojih posjetitelji mogu doći na vašu web stranicu:

  1. Znaju koja je točno kako glasi vaša web stranica
  2. Pronašli su vas putem internet tražilice (npr. Google-a)
  3. Vidjeli su vašu tvrtku na društvenim mrežama (npr. Facebook-u, Twitter-u)
  4. Pročitali su vaš članak na blogu.

Imajući na umu da čak 93% korisnika dolazi do većine web lokacija upravo putem tražilica, blogovi imaju veliki utjecaj na to da se vaša web stranica pojavi među prvima kao rezultat njihovog pretraživanja.

Pitate se, kakve blog točno ima veze s tim?

Naime, većina web stranica kada su u pitanju zdravstvene organizacije i tvrtke imaju objavljene osnovne podatke poput opisa, lokacije, kontakta i sl. i eventualno objavljuju razne obavijesti, međutim malo tko je posvećen čestim ažuriranjem sadržaja koji drastično utječe na vašu poziciju u tražilici. Zato vođenje bloga ne samo da omogućava da kontinuirano povećavate sadržaj na svojoj stranici već da ju samim time i redovno ažurirate što tražilice jako vole. Svaki put kad objavite novi post to je još jedna tzv. indeksirana stranica za vašu web stranicu što je još jedna dobra prilika da se vaša tvrtka pozicionira među prvima kao rezultat pretraživanja.

2. Blogovi potvrđuju vašu stručnost

Blog će povećati vašu vjerodostojnost i učiniti vas relevantnim za bilo kakve stručne savjete u vašem području. Osim toga, pacijenti općenito sve češće pretražuju informacije o zdravlju putem interneta tako da je blog predstavlja dobar spoj marketinškog alata i stručnog medija. Ako potencijalni pacijenti pronađu odgovor na svoja pitanja putem vaših objava na blogu, veća je vjerojatnost da će vam se izravno obratiti jer ste im već pomogli. Blog također odražava vašu kvalitetu i može biti presudan prije nego što pacijent odluči rezervirati termin kod vas.

3. Može se koristiti kao izvor preporuke

Ako ste primijetili da vaši klijenti često postavljaju ista pitanja, blog možete iskoristiti kao alat kojim ćete odgovoriti upravo na često postavljena pitanja o primjerice nekom stanju i uputiti svoje pacijente izravno na blog. Tako ne da ćete samo stvoriti profesionalnu online brošuru za svoje pacijente već i vaše kolege mogu uputiti svoje pacijente na vašu web stranicu za bitne informacije i tako vaš blog postaje izvor preporuke.

4. Društvene mreže vole blogove

Vođenjem bloga, on postaje okosnica vaše digitalne strategije. Svakog novom objavom na blogu dobivate mogućnost za stvaranje novog sadržaja kojeg možete podijeliti putem društvenih mreža. Na taj način svoju stručnost prezentirate svaki put pred novom publikom, a dijeljeni postovi dodatno poboljšavaju i vaše ocjene, prisutnost i vjerodostojnost.

Jesmo li vas dovoljno zainteresirali?

Postoji niz različitih faktora koji mogu utjecati na uspjeh i popularnost vašeg bloga, a kako bi uštedjeli vrijeme i budžet, Kreativna agencija u zdravstvu može vam pomoći u pokretanju. Imamo višegodišnje iskustvo u području zdravstva te poznaje ograničenja i prilike koje nudi zdravstvena industrija. Poznavajući tržište i terminologiju iz industrije kojom se bavite, agencija prepoznaje potencijale na tržištu i potpuno je usmjerena prema potrebama i ciljevima klijenta. Za sva dodatna pitanja i informacije kontaktirajte nas putem e-mail adrese andrea.stanicic@hit-konferencija.hr.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *