Nakon tri uspješno održane konferencije u Zagrebu, dvije u Beogradu te jedne u Bratislavi, 7. konferencija digitalne medicine „Budućnost je sada“ održat će se 29.03. 2019. godine u Zagrebu.

Cilj konferencije je okupiti lidere razvojnih procesa iz područja digitalne medicine iz regije i Europe. Na konferenciji će sudjelovati svi sudionici tog procesa kao što su farmaceutske i IT tvrtke, državna i lokalna administracija, liječnici, osiguravatelji, startup tvrtke te male i srednje tvrtke koje se bave zdravstvom.

“Budućnost je sada” organizirana je po prvi puta 2016. godine u Zagrebu te je okupila više od 380 sudionika koji su potvrdili svoje veliko zadovoljstvo programom te zanimljivim i korisnim panelima čime se potvrdilo da su ovakvi skupovi vrlo važan poticaj za daljnji napredak. Uspješnost konferencije u Zagrebu izazvala je interes i u zemljama u okruženju Srbiji i Slovačkoj, a svoju podršku konferenciji pružili su do sada i Ministarstvo zdravstva i nadležne agencije koje aktivno sudjeluju na konferenciji i dijalogu.

Kome je namijenjena konferencija „Budućnost je sada“?

Konferencija je namijenjena svima koji su na bilo koji način involvirani ili ih zanima digitalizacija medicine. To su u prvom redu farmaceuti, liječnici i ostali zdravstveni djelatnici ,zaposleni u IT i zdravstvenoj industriji te zaposleni u zdravstvenoj administraciji i zdravstvenom managementu. Pored njih, tu su i djelatnici i management osiguravajućih društava koji se bave zdravstvenim osiguranjem. Postoje i pravnici koji su specijalizirani za zdravstvo pa su i njima teme konferencije zanimljive, a sve je više i kod nas startup-a koji se bave zdravstvom. Budući da su jedni od glavnih ciljeva konferencije promicanje trendova i digitalnih rješenja u medicini, a s kojima će se u budućnosti susretati u svakodnevnoj praksi,  konferencija je također namijenjena studentima i specijalizantima.

Koji je glavni cilj konferencije?

Cilj konferencije je spajanje svih nabrojanih dionika kako bi se procesi odvijali brzo, sigurno i na najveću moguću korist pacijenata kao središta zdravstvenog sustava.

Što konferencija „Budućnost je sada“ omogućuje posjetiteljima?

Svake godine osiguravamo kvalitetan program koji pokriva važne i aktualne teme vezane za medicinu i panel diskusije koje pokreću ključna pitanja. Osim cjelodnevnog programa, svi posjetitelji imaju prilike čuti predavanja domaćih i internacionalnih stručnjaka u svom području koji na konferenciji dijele svoje znanje, iskustvo i odgovaraju na pitanja vezana za područje digitalizacije medicine. Osim kvalitetnog programa i edukativnih predavanja koje očekuje posjetitelje, jedan od također važnih ciljeva je i povezivanje. Svake godine za vrijeme konferencije otvoren je tzv. “Networking corner” u kojem posjetitelji za vrijeme održavanja konferencije mogu popiti kavu, iskoristiti priliku i upoznati stručnjake i desicion maker-e te se povezati izravno sa relevantnim osobama u području zdravstva i IT-a.

Kada se održava konferencija „Budućnost je sada“?

Konferencija se održava u Zagrebu svake godine u proljeće, a ovogodišnja, sedma po redu konferencija održat će se 29.03.2019. u Kaptol Boutique Cinema & Bar-u. 

Koje su ovogodišnje teme konferencije?

Ovogodišnja konferencija bavit će se temama digital oncology, mjerenje učinaka terapije, eZdravstvom, patient support programima te osjetljivim pitanjem dostupnosti i korištenja osobnih podataka, a također će se osvrnuti i na primjenu nove EU regulative o zaštiti osobnih podataka (GDPR) i ostalih najnovijih dosega u digitalizaciji te novim tehnologijama koje su primjenjive u farmaceutici te medicini. Program konferencije možete pratiti ovdje.

Koji su noviteti na ovogodišnjoj konferenciji?

Kao i do sada, svim posjetiteljima konferencije cilj je pružiti što bolje iskustvo te smo ove godine odlučili konferenciju održati na još intimnijem, a istovremeno još inspirativnoj lokaciji sa zanimljivim sadržajem, ambijentom i tehnologijom. Ni ove godine neće izostati interaktivan dio konferencije jer nam je jedan od ciljeva omogućiti što veću proaktivnost posjetitelja odnosno publike, što će im biti omogućeno zahvaljujući posebnom digitalnom alatu putem kojeg za vrijeme konferencije mogu čitavo vrijeme postavljati pitanja sudionicima ili komentirati teme konferencije.

Kako osigurati svoje mjesto na konferenciji?

Za sve posjetitelje osigurali smo poseban popust za early bird prijave do kraja siječnja kojim ostvaruju 20% nižu cijenu kotizacija. Osigurali smo i pristupačnu cijenu za specijalizante te studente kako bi se i oni mogli uključiti u konferenciju. Za sudjelovanje je potrebno registrirati se ovdje, nakon čega će se naš organizacijskim tim javiti sa daljnjim uputama.

Ukoliko imate bilo kakvih dodatnih pitanja vezano za održavanje i sudjelovanje na konferenciji kontaktirajte nas izravno na e-mail adresu andrea.stanicic@hit-konferencija.hr, a ukoliko želite redovito primati e-mail obavijesti i informacije vezane za održavanje konferencije, ispunite svoje podatke u sljedećoj formi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *